Älgjakten 2011...

publicerat i
Vart visst ett långt blogguppehåll...men nu kommer en liten update iallafall=)

Här är lite bider från älgjaktsveckan hemma i helgum med glada jaktkompisar. Fick själv inte fölla nåt men såg 2 st iallafall=)


Söta Rattis sprang förbi mig men hade varken älg eller björn med sig=)



Såhär såg det ut bakom ett torn jag satt på. Grymt fint och såg verkligen ut som en trollskog=)


Hade sällskap av en söt liten ekorre ett tag...


Fin bild på mamma <3


7/13 av laget samlat=) Härliga gäng...längar redan till nästa år.

Nä, fortsätta mitt nattarbete...lägger in fler bilder imorgon!!

// Veronica

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emilia:

Du blev säkert super fin i håret:-) litar åt att jag bara toppar och klipper upp, men man vet aldrig!

2:a kommentar, skriven , av Ingalill:

Tack för din kommentar! Fina bilder du tagit från er jaktvecka i Helgum, hoppas du lägger upp fler! Ska kika runt lite mer på de bilder du tagit. Ja, det är riktigt kul att jaga, och din pappa har verkligen gjort ett gott intryck på mig! Han har lärt mig massor och det var så roligt att få följa med honom ut igår =)

Kommentera inlägget här :